مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 16:222022-04-08اجتماعي

استاندار تهران: فعلاً تصمیمی مبنی بر تعطیلی تهران گرفته نشده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری بعد از ظهر جمعه در حاشیه ملاقات مردمی در بین مردم بخش رودهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه شاخص های آلودگی جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا با حضور نمایندگان از دستگاه های مختلف، - استاندار تهران با اشاره به برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران گفت: تصمیمی مبنی بر تعطیلی تهران گرفته نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری بعد از ظهر جمعه در حاشیه ملاقات مردمی در بین مردم بخش رودهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه شاخص های آلودگی جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا با حضور نمایندگان از دستگاه های مختلف، عصر امروز جمعه تشکیل خواهد شد.

منصوری افزود: در این کمیته با توجه به نقشه های هواشناسی و شاخص ها و مطالعات و اطلاعاتی که توسط دستگاه ها ارائه می شود در خصوص محدودیت های آلودگی ها هوا در استان تهران تصمیم گیری های لازم گرفته می شود.

استاندار تهران بیان داشت: تصمیمات لازم با توجه به شاخص های آلودگی هوا در جلسه کمیته اضطرار استان تهران گرفته خواهد شد که به صورت رسانه ای اعلام می شود.

وی عنوان داشت: فعلاً تصمیمی برای تعطیلی تهران گرفته نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: فعلاً تصمیمی مبنی بر تعطیلی تهران گرفته نشده است

استاندار تهران: فعلاً تصمیمی مبنی بر تعطیلی تهران گرفته نشده است