مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 16:422022-04-08سياسي

بنیاد مسکن برای رفع مشکلات باقی مانده از سیل در پل دختر اقدام عاجل کند


مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با توجه به گذشت سه سال از سیل فروردین ماه سال98 ، نسبت به رفع پاره ای از مشکلات باقی مانده از این بحران در پل دختر اقدام عاجل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام  سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه بر رفع مشکلات حوزه مسکن در سایت چهار هکتاری سیل زدگان و مسکن مهر پل دختر توسط بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و هم کاری شهرداری و شورای شهر تاکید کرد و از مسئولان خواست از تلنبار شدن این مشکلات در راستای آسایش مردم جلوگیری کنند.

وی افزود: اهالی و ساکنان روستاهای سیل زده مانند چم مهر و بابازید و سایر روستاها هنوز  پس از سه سال با مشکلات زیر ساختی مواجه هستند که انتظار می رود فرماندار پل دختر نسبت به آسفالت معابر ،زیرسازی و جدول کشی در این مناطق اقدام کند.

 امام جمعه پل دختر به حادثه اخیر تروریستی در حرم رضوی اشاره کرد و گفت: شهیدان اصلانی و دارایی که قربانی این ترور بزدلانه بودند از روحانیون جهادی اند که  با زبان روزه و در کمک به محرومان به شهادت رسیدند.

وی افزود: شهید اصلانی در سیل سال 98 با حضور در بین مردم سیل زده پل دختر به سیل زدگان خدمات زیادی ارائه کرد.

موسوی یادآور شد:دشمن فکر می کند با این اقدام های بزدلانه و کورکورانه می تواند نور خدا را خاموش کند اما وقتی به درماندگی می رسد به این اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مسکن برای رفع مشکلات باقی مانده از سیل در پل دختر اقدام عاجل کند

بنیاد مسکن برای رفع مشکلات باقی مانده از سیل در پل دختر اقدام عاجل کند