مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 20:222022-04-08بين الملل

الحشد الشعبی: گروه های مقاومت تا اخراج کامل آمریکا سلاحشان را زمین نمی گذارند


رییس سازمان الحشد الشعبی ضمن تاکید بر اینکه هیچ ارتباطی بین این سازمان با عملیات های گروه های مقاومت عراق وجود ندارد، گفت که گروه های مقاومت تا اخراج کامل نظامیان آمریکایی سلاحشان را زمین نمی گذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، فالح الفیاض رییس سازمان الحشد الشعبی عراق در گفت وگو با کانال الشرقیه عراق با بیان اینکه گروه های مسلح مقاومت در عراق مشکلی در تحویل همه سلاح های خود ندارند، گفت:این امر تا پس از تشکیل دولت جدید و خروج نیروهای آمریکایی از کشور اتفاق نخواهد افتاد.

الفیاض همچنین تاکید کرد که الحشد الشعبی پیش تر با درخواست مقتدی الصدر رهبر جریان صدر موافقت کرده که خواستار تحویل سلاح گروه های مقاومت به سازمان الحشد الشعبی در عرض چند ماه شده بود.

مقتدی الصدر رهبر جریان صدر در جریان رایزنی ها برای تشکیل کابینه جدید عراق موضوع تحویل سلاح گروه ها مقاومت در ازای مشارکت الحشد الشعبی در کابینه را مطرح کرده بود.

الفیاض گفت: گروه های مقاومت ارتباطی با دولت یا سازمان الحشد الشعبی عراق ندارند بلکه کمیته هماهنگی گروه های مقاومت یک نهاد معنوی است که اعلام موجودیت کرده و عملیات های مشخصی را انجام می دهد و هیچ تداخلی بین الحشد الشعبی و این گروه ها نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحشد الشعبی: گروه های مقاومت تا اخراج کامل آمریکا سلاحشان را زمین نمی گذارند

الحشد الشعبی: گروه های مقاومت تا اخراج کامل آمریکا سلاحشان را زمین نمی گذارند