مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 22:272022-04-08اجتماعي

دودی کردن شیشه های خودرو نباید مانع از دید پلیس شود


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی گفت: معیار مجاز بودن شیشه دودی به نحوی است که راننده و سرنشین خودرو توسط مامورین راهنمایی و رانندگی قابل تشخیص باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، سرهنگ احمد خندانی مقدم، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی عصر امروز در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: معیار مجاز بودن شیشه دودی به نحوی است که راننده و سرنشین خودرو توسط مامورین راهنمایی و رانندگی قابل تشخیص باشند.

وی گفت: اگر مالکان وسایل نقلیه به دلیل بیماری خاص و بنا به تشخیص متخصص نیاز به استفاده از شیشه دودی با غلظت بالا داشته باشند، پس از طرح در کمیسیونی با مسئولیت رییس پلیس راهور استان و حضور سه نفر کارشناس عالی تصادفات و یک نفر پزشک متخصص و با بررسی لازم، مجوز استفاده از شیشه دودی صادر می گردد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی افزود: چنانچه نیاز به تردد در کل کشور باشد پس از برگزاری کمیسیون، مدارک پزشکی به همراه مدارک خودرو (تصویر کارت شناسایی و برگه عدم خلافی) برای پلیس راهور ارسال تا اقدام لازم به عمل آید.

  وی تصریح کرد: مراکز تعویض پلاک از ارائه خدمات به خودروهایی که دارای شیشه دودی غیر مجاز هستند تا زمانی که شیشه به حالت اولیه و ساخت در کارخانه تبدیل نشده، خودداری می نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دودی کردن شیشه های خودرو نباید مانع از دید پلیس شود

دودی کردن شیشه های خودرو نباید مانع از دید پلیس شود