مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 06:422022-04-09اقتصادي

طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان صنعتی سازی شود


استاندار سیستان و بلوچستان بر صنعتی سازی واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان با هدف ارتقای کیفیت، کاهش هزینه ساخت و مدت زمان اتمام پروژه ها تاکید کرد.

- ، حسین مدرس خیابانی شب گذشته در ششمین جلسه شورای تأمین مسکن استان سیستان و بلوچستان که با محوریت طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد، با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان در رونق تولید نهضت ملی مسکن نقش مهمی را می توانند ایفا کنند، اظهار داشت: از آنجایی که یکی از نیازهای کنونی برای مدیریت نیاز مسکن در جامعه وارد کردن فناوری به عرصه ساخت و ساز برای شتاب بخشیدن به اجرای پروژه هاست ضروری است کارخانه سازه های پیش ساخته بخش مسکن در استان راه اندازی شود.

وی گفت: سهمیه استان سیستان و بلوچستان در طرح نهضت ملی مسکن در افق چهارساله 280 هزار واحد مسکونی است که تحقق آن علاوه بر خانه دار شدن اقشار کم در آمد تحولات اقتصادی و اشتغال بخش قابل توجهی از افراد جویای کار استان را به همراه دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان بر شناسایی پروژه های مسکن متوقف مانده در استان، استفاده از ظرفیت های داخلی استان نظیر نیروی انسانی و مصالح ساختمانی در اجرای پروژه ای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین مدنظر قرار گرفتن آموزش فنی حرفه ای در تمامی مشاغل مرتبط با حوزه مسکن و تأمین مسکن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان صنعتی سازی شود

طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان صنعتی سازی شود