مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 07:022022-04-09اقتصادي

وعده های بی سرانجامی که مهاجرت روستاییان را در پی داشت/ چشم انتظاران آب


کشاورزان بخش کلات مورموری آبدانان در انتظار وعده های داده شده لحظه شماری می کنند و سال هاست زمین هایشان چشم انتظار آبی هستند که از کنارشان می گذرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، کلات مورموری دهستانی از توابع بخش کلات شهرستان آبدانان در استان ایلام است که بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت آن 960 نفر(240) خانوار بوده است.

سال ها است که زمین های کشاورزی عقبه سد کرخه در بخش کلات مورموری آبدانان در انتظار آبی است که از کنار آنها میگذرد.

تجهیزات سد مولاب و آبیاری قطره ای چند سالی است که غیر فعال شده و زمین های حاصلخیز این دشت به زمین دیم تبدیل شده و علی رغم وعده های مسئولین اجرای آبیاری تحت فشار کلات به سرانجام نرسیده است.

وعده ها تحقق نمی یابند یکی از کشاورزان بخش کلات مورموری با اشاره به اراضی مستعد دیم و آماده برای آبیاری اظهار داشت: عدم تحقق وعده داده شده روستاییان را مجبور به مهاجرت کرده است و چندین سال است که در انتظار وعده های داده شده لحظه شماری می کنیم اما از تحقق آن خبری نیست.

مدیریت صحیح می توانست دشت کلات را به منبع درآمد تبدیل کند علی زارع یکی از ساکنان بخش کلات مورموری به خبرنگار فارس گفت: دشت کلات می توانست همچون دشت های خوزستان منبع درآمد کل بخش کلات مورموری باشد و ما جوانان را به دامداری، کشاورزی و صیفی کاری مشغول ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های بی سرانجامی که مهاجرت روستاییان را در پی داشت/ چشم انتظاران آب

وعده های بی سرانجامی که مهاجرت روستاییان را در پی داشت/ چشم انتظاران آب