مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 07:072022-04-09سياسي

فرماندار زابل از تحولات ویژه در حوزه توسعه شهری این شهرستان خبر داد


سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل گفت: همیشه این منطقه و این مردم در طول تاریخ تاثیرگذار بودند چه آنهای که ما امروز در خدمتشان هستیم و چه کسانی که در گذشته خدمات بسیار ارزشمندی انجام دادند و امروز در کنار ما نیستند و عدم وجود آنها امروز خیلی احساس می .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل گفت: همیشه این منطقه و این مردم در طول تاریخ تاثیرگذار بودند چه آنهای که ما امروز در خدمتشان هستیم و چه کسانی که در گذشته خدمات بسیار ارزشمندی انجام دادند و امروز در کنار ما نیستند و عدم وجود آنها امروز خیلی احساس می شود از شهدای گرانقدر ما تا بزرگان عزیزی که در طول تاریخ نقش آفریدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سنجرانی که درجلسه شورای معتمدین و ریش سفیدان حوزه سیستان سخن میگفت بابیان اینکه بنده افتخار می کنم که خدمتگزار مردم حوزه سیستان هستم، افزود: این عناوین دولتی عناوین زودگذری هست، که در گذر است.

مهم آن نیک پاک و آن خدمات ارزنده ایست که باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: اکنون شرایط مهیا شده است و اتفاقات خوبی در حال انجام است از جمله؛اشتغال، بازآفرینی، مبلمان شهری، راهها و محورهای مواصلاتی، بحث های اقتصادی و معیشت مردم و خصوصا موضوع آب شرب مردم که دستورات ویژه صادر شده و انشاالله به موقع اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار زابل از تحولات ویژه در حوزه توسعه شهری این شهرستان خبر داد

فرماندار زابل از تحولات ویژه در حوزه توسعه شهری این شهرستان خبر داد