مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 07:122022-04-09اقتصادي

تراژدی افزایش کودکان کار و کرونا


هنوز وارد دوران پساکرونا نشده ایم، اما تبعات پنهان این بیماری پس از دوسال کم کم در حال آشکار شدن است، بسیاری از جامعه شناسان و روانشناسان معتقدند که عواقب ناشی از این بیماری تا سال ها در جامعه باقی خواهد ماند و اگر از هم اکنون برنامه ای برای مقابله با .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری هنوز وارد دوران پساکرونا نشده ایم، اما تبعات پنهان این بیماری پس از دوسال کم کم در حال آشکار شدن است، بسیاری از جامعه شناسان و روانشناسان معتقدند که عواقب ناشی از این بیماری تا سال ها در جامعه باقی خواهد ماند و اگر از هم اکنون برنامه ای برای مقابله با تبعات ناشی از این بیماری نداشته باشیم، شاید در آینده جبران این معضلات امکانپذیر نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در همان ماه های اولیه شیوع کرونا وضعیت بسیاری از اقتصادی خانواده ها تحت تاثیر تبعات منفی این ویروس قرار گرفت، محدودیت های کرونایی و لزوم حفظ سلامت مردم با اعمال تعطیلی های گسترده در حوزه های مختلف، موجب شد تا درآمد بسیاری از اقشار آسیب پذیر کاهش پیدا کند و همچنین فقر در جامعه عمیق تر شود.

باتوجه به غیرحضوری شدن مدارس و برگزاری کلاس های درس به صورت مجازی، بسیاری از خانواده هایی که سطح درآمد پایین تری نسبت به سایر خانوارها داشتند، امکان تهیه لوازم مورد نیاز برای آموزش مجازی فرزندانشان از جمله ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراژدی افزایش کودکان کار و کرونا

تراژدی افزایش کودکان کار و کرونا