مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 07:172022-04-09سياسي

ادای احترام فرمانده تیپ 48 فتح به شهید سید نوید موسوی


فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور در شهرستان گچساران ضمن دیدار با خانواده شهید نوید موسوی بر مزار این شهید والامقام حاضر شد و ادای احترام کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور در شهرستان گچساران ضمن دیدار با خانواده شهید نوید موسوی در گلزر این شهید والامقام حاضر شد و ادای احترام کرد .

  سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز توفیقی حاصل شد تا به نمایندگی از سبزپوشان و سبز اندیشان همیشه سرافراز تیپ 48 فتح، 1500 کیلومتر دورتر از جغرافیای کهگیلویه و بویراحمد در مرزهای شمال غرب کشور محضر خانواده شهید نوید موسوی برسیم.

  وی با اشاره به اینکه شهید نوید موسوی زنده است و روح گران قدرش نزد ماست، بیان کرد: این شهید والامقام با خدا معامله کرد و از همه دلبستگی های مادی و دنیوی گذشت و به ندای امامین انقلاب لبیک گفت و با تاسی از سرور و سالار شهیدان با یزیدیان زمان جنگید.

سردار حکمتیان، خطاب به خانواده شهید نوید موسوی گفت: شهادت بالاترین افتخار است و شهید موسوی جان خود را تقدیم انقلاب و مردم کرد و بالاترین افتخار نصیب خانواده شهید موسوی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام فرمانده تیپ 48 فتح به شهید سید نوید موسوی

ادای احترام فرمانده تیپ 48 فتح به شهید سید نوید موسوی