مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 07:222022-04-09اقتصادي

زیبایی به چه قیمت!


ذات انسان زیبا پسند است و اصولا هرعملی که منجر به زیبا تر دیده شدن باشد را دوست دارد واین روزها نیز بیشتر از گذشته به مدد فضای مجازی شاهد گسترش مراکز زیبایی و سالن های زیبایی غیرمجاز در سطح شهر هستیم که بدون داشتن تخصص، - آموزش و تحصیل خدمات زیبایی پوست و مو ارائه می دهند.

متاسفانه فضای مجازی هم به کمک این مراکز آمده بطوریکه افراد باانتشار عکس های از خدماتی که ارائه می کنند وتبلیغات فراوان، موجب گرایش و جذب افراد می شوند.

طبق بررسی های که انجام شد در برخی سالن ها و ارایشگاه ها خدماتی همچون تزریق ژل، کاشت مو، تاتو وحتی کوچک کردن بینی نیز انجام می شود که به هیچ وجه در تخصص آرایشگر نبوده و در هیچ جای دنیا آرایشگر مجوز انجام چنین خدماتی را ندارد؛چرا که ارائه اینگونه خدمات علاوه بر بروز عوارض کوتاه مدت و بلند مدت منجر به بروز انواع سرطان ها و بیماری ها می شود.

استفاده از مواد تاریخ گذشته و بی کیفیت در مراکز زیبایی غیرمجاز پیمان صانعی پزشک پوست و مو در گفت وگو با ایسنا با اشاره به موضوع آسیب های افزایش مراکز غیرمجاز زیبایی افزود: هرگونه تزریق به بدن یاعمل جراحی اعم از بوتاکس و تزریق ژل مداخله در امر پزشکی است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه افرادی به کارهای زیبایی ورود کرده اند که هیچ سررشته و تحصیلاتی در این حوزه ندارند، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیبایی به چه قیمت!

زیبایی به چه قیمت!