مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 07:322022-04-09بين الملل

سازمان ملل: قربانیان جنگ اوکراین به سه هزار و 900 نفر رسید


دفتر دادستان کل اوکراین روز جمعه اعلام کرد که از زمان آغاز جنگ، 169 کودک اوکراینی کشته و بیش از 306 کودک دیگر مجروح شده اند.

- دفتر دادستان کل اوکراین روز جمعه اعلام کرد که از زمان آغاز جنگ، 169 کودک اوکراینی کشته و بیش از 306 کودک دیگر مجروح شده اند.

ایرنا: دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام کرد از زمان آغاز تهاجم روسیه به اوکراین تاکنون، سه هزار و 900 غیر نظامی در این کشور کشته و زخمی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوز ویک، کمیساریای عالی حقوق بشر هشدار داد که آمار واقعی می تواند بسیار بیشتر از موارد ثبت شده باشد.

دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در جدیدترین گزارش خود گفت: تاکنون یک هزار و 626 غیر نظامی در اوکراین کشته و 2 هزار و 267 نفر دیگر مجروح شده اند.

این نهاد همچنین گفت که تاکنون 63 کودک در اوکراین کشته شده اند.

اما دفتر دادستان کل اوکراین روز جمعه اعلام کرد که از زمان آغاز جنگ، 169 کودک اوکراینی کشته و بیش از 306 کودک دیگر مجروح شده اند.

پیش از این، سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد مارتین گریفیتس هماهنگ کننده امور اضطراری سازمان ملل مشاهداتش از بوچای اوکراین را وحشتناک توصیف کرد.

استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل روز پنجشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران با توصیف سفر هماهنگ کننده امور اضطراری سازمان ملل به اوکراین، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: قربانیان جنگ اوکراین به سه هزار و 900 نفر رسید

سازمان ملل: قربانیان جنگ اوکراین به سه هزار و 900 نفر رسید