مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 07:472022-04-09سياسي

تشکیل پرونده شخصیت الکترونیک برای 144 متهم در دادسرای کرمانشاه


دادستان کرمانشاه از تشکیل پرونده شخصیت الکترونیک برای 144 متهم در دادسرای کرمانشاه خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، بااشاره به تلاش های صورت گرفته چند سال اخیر برای افزایش ارائه خدمات الکترونیک در این نهاد قضایی، اظهار کرد: یکی از مهمترین این اقدامات که طی سال گذشته انجام شد، ارسال شکواییه الکترونیک از طریق کلانتری ها به دادسرا بود.

وی ادامه داد: تا پیش از این ارسال شکواییه تنها از طریق دفاتر خدمات قضایی به داسرا انجام می شد، اما از سال گذشته این برنامه در کلانتری ها هم اجرا شد.

به گفته این مسئول طی سال 1400 حدود 75 هزار شکواییه از طریق دفاتر خدمات قضایی و کلانتری ها به صورت الکترونیک به دادسرا ارسال شده است.

وی به راه اندازی خدمات سوء پیشینه الکترونیک در دادسرا هم اشاره کرد و گفت: در این راستا افراد می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی، سایت عدل ایران و یا نصب برنامه عدالت روی گوشی های همراه خود برای اخذ خدمات سوء پیشینه الکترونیک اقدام کنند.

دادستان کرمانشاه از صدور 8369 مورد خدمات سوء پیشینه الکترونیک طی سال گذشته خبر داد.

وی در ادامه یکی دیگر از خدمات الکترونیک دادسرای کرمانشاه در سال گذشته را راه اندازی سامانه تشکیل پرونده شخصیت برای بعضی از متهمین اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده شخصیت الکترونیک برای 144 متهم در دادسرای کرمانشاه

تشکیل پرونده شخصیت الکترونیک برای 144 متهم در دادسرای کرمانشاه