بومرنگ تبلیغات سیاسیمتاسفانه باید گفت که به عنوان کسی که علاقه مند بودم این خطوط را بشناسم و کارهای دولت را براساس آن ارزیابی و تحلیل کنم، هنوز هم نمی دانم که سیاست های مورد نظر دولت چیست؟ - روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان بومرنگ تبلیغات سیاسی به قلم عباس عبدی نوشت: همیشه میان سیاستمداران قدری از بزرگنمایی نسبت به عملکرد یا وعده های خود و کوچک انگاری نسبت به کارنامه رقیب وجود دارد. بخشی از این رفتار کارکرد تبلیغاتی دارد. ولی مثل هر تبلیغ دیگر اگر بیش از اندازه از واقعیت دور شود، نتیجه معکوس و منفی خواهد داشت. اکنون در ابتدای سال 1401 هستیم. کافی است که مشابه این روزها را در سال گذشته به یاد آوریم که پیش از انتخابات بود. مجموعه رسانه های رسمی و نواصولگرایی نوک تیز حملات شان و با تمام توان بر نارسایی های اقتصادی از جمله تورم، کمبود درآمد و فقر و فساد متمرکز بودند. این حملات در چارچوب سیاسی متعارف پدیده عجیب یا غیر منتظره ای نیست. به طور طبیعی نیروهای سیاسی نیز باید نارسایی ها را برجسته کنند تا به مخاطبان و مردم پیام دهند که ما افراد یا ایده ها و برنامه هایی داریم که می توانند این وضعیت را تغییر دهند. هنگام انتخابات هم نمی گویند این مشکلات با حضور ما در دولت نیز ادامه خواهد داشت، چون در این صورت مردم به آنها رای نمی دهند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |