مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 08:022022-04-09اقتصادي

ناهم خوانی وضعیت تجهیزات آتش نشانی ابهر با رشد توسعه شهر


با وجود برخورداری از نیروی انسانی فداکار و باتجربه در سازمان آتش نشانی ابهر، متاسفانه وضعیت تجهیزات این سازمان با رشد و توسعه  شهری در منطقه هم خوانی ندارد.

- ایسنا/زنجان با وجود برخورداری از نیروی انسانی فداکار و باتجربه در سازمان آتش نشانی ابهر، متاسفانه وضعیت تجهیزات این سازمان با رشد و توسعه  شهری در منطقه هم خوانی ندارد.

چند سالی است که بحث ساخت و ساز ساختمان های بلندمرتبه در منطقه ابهر به تبعیت از دیگر شهرهای کشور به شکل گسترده ای رونق گرفته و ساختمان های بلندمرتبه به ویژه مراکز تجاری همچون پاساژها، یکی پس از دیگری در مناطق مختلف شهر پدیدار می شود.

البته که بلندمرتبه سازی اگر از این جهت که در راستای جلوگیری از گسترش ساخت و سازها در حواشی شهر و به ویژه تغییر کاربری اراضی حاصل خیز کشاورزی انجام شود، امری نیکو است ولی در مقابل، بی توجهی به تامین ایمنی در ساختمان های بلندمرتبه و چند طبقه، موضوعی غیرقابل انکار است و باید در این باره تدابیر لازم اندیشیده شود تا در مواقع بروز حوادثی مانند آتش سوزی، امکان جلوگیری از شکل گیری سوانح و نیز نجات جان افراد وجود داشته باشد.

در طول دهه 90 ابهر از جمله شهرهایی بوده که بلندمرتبه سازی در آن پررونق شده و روندی رو به رشد یافته است ولی آیا برای امدادرسانی در زمان بروز سوانح در همین س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناهم خوانی وضعیت تجهیزات آتش نشانی ابهر با رشد توسعه شهر

ناهم خوانی وضعیت تجهیزات آتش نشانی ابهر با رشد توسعه شهر