مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 08:022022-04-09ورزشي

سرمربیان تیم ملی پاراتکواندو معرفی شدند


با اعلام کمیته فنی فدراسیون تکواندو، سرمربیان تیم های ملی پاراتکواندو معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود لشگری سخنگوی کمیته فنی درباره انتخاب کادرفنی تیم های ملی پاراتکواند، اظهار کرد: قرارداد کادر فنی تیم های ملی بانوان و آقایان و همچنین پاراتکواندو به پایان رسیده است و بر همین اساس انتخاب مربیان این تیم ها در دستور کار قرار گرفت و پس از انتخاب اعضای کمیته فنی، گزینه های هدایت تیم های ملی انتخاب شدند.

مسعود لشگری افزود: جلسات کمیته فنی به صورت مجزا و طی دو روز برگزار شد و طی آن منتخبین هدایت تیم های ملی پیام خانلرخانی، محمدرضا زوار، مرتضی سلطانی، بیژن مقانلو، علی محمد بسحاق و فریبرز عسکری، مهرو کمرانی، مینو مداح، ندا زارع و عاطفه کشاورز برنامه های خود را به کمیته فنی ارائه دادند و از آن دفاع کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به آنکه در سال 1401 رویدادهای متعدد و مهمی پیش رو تیم های ملی قرار دارد، بر همین اساس کمیته فنی برنامه های خاصی برای تیم های ملی دارد که در هفته جاری با برگزاری جلسه برنامه و شرایط گزینه های هدایت تیم ملی بررسی و نتیجه را به اطلاع خانواده تکواندو خواهد رسید.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو در پایان در خصوص تیم ملی پاراتکواندو گفت: در این بخش کمیته فنی به جمع بندی رسیده و بر همین اساس در گروه بانوان عاطفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربیان تیم ملی پاراتکواندو معرفی شدند

سرمربیان تیم ملی پاراتکواندو معرفی شدند