مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 08:222022-04-09سياسي

تعرض به حرم رضوی و روحانیت و دین مردود و محکوم است


فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: تعرض به حرم رضوی، و روحانیت و دین عملی بسیار زشت، شنیع و ناپسند بوده و از نگاه اسلامی و انسانی و اخلاقی مردود و محکوم است.

- صاحب گل صالحی در گفت و گو ایسنا افزود: حمله به سه روحانی در حرم امام رضا (ع) که منجر به شهادت رسیدن دو نفر و مجروح شدن یک نفر دیگر از آنها شده، عملی جنایتکارانه و ترویستی بوده که در راستای تامین اهداف تفرقه افکنانه دشمنان صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: گروهک های تکفیری و منافقین و سرسپردگان استکباری از وحدت و اخوت و برادری مسلمانان شیعه و سنی در ایران اسلامی هراس دارند و برای رسیدن به اهداف شوم شان از دست زدن به هر گونه جنایتی دریغ نمی کنند.

صالحی ادامه داد: دشمنان اسلام با ایجاد تفرقه و اختلاف و درگیری میان اقوام و مذاهب کشور می خواهند کشور را نا امن جلوه دهند.

فرماندار خاش بیان کرد: حفظ وحدت و هوشیاری و شناخت از توطئه های دشمنان سبب اقتدار و عظمت ایران سربلند و خنثی شدن نقشه های پلید دشمنان می گردد.

وی گفت: حوزه های علمیه و علما و طلاب علوم دینی همواره در دفاع از اسلام ناب و ارزش های دینی و اخلاقی وحدت و اخوت و برادری و حفظ منافع اسلام و نظام پیشگام بوده اند و در این راه همه سختی ها را به جان خریده و با افتخار شهادت را قبول کرده اند، بنابراین تعرض به ساحت علما را هیچ عقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرض به حرم رضوی و روحانیت و دین مردود و محکوم است

تعرض به حرم رضوی و روحانیت و دین مردود و محکوم است