مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-09بين الملل

دادستانی نیویورک: ترامپ باید روزانه 10 هزار دلار جریمه شود


به دنبال خودداری رییس جمهو سابق آمریکا از انتشار اسناد مالی، دادستان کل نیویورک درخواست کردە که دونالد ترامپ با جریمه به انجام این کار وادار شود.

- به دنبال خودداری رییس جمهو سابق آمریکا از انتشار اسناد مالی، دادستان کل نیویورک درخواست کردە که دونالد ترامپ با جریمه به انجام این کار وادار شود.

دادستانی خواستار پرداخت روزانه 10 هزار دلار از جانب ترامپ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دویچه وله، لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک کە از سال 2019 در حال بررسی اتهامات مالی احتمالی علیه دونالد ترامپ است، به دنبال پایبند نبودن او به توافق قبلی مبنی بر ارسال اسناد مالیاتی و حسابداری، از قاضی خواستە است با صدور حکمی رییس جمهور پیشین آمریکا را بابت دیرکرد، بە پرداخت روزانه 10 هزار دلار وادارد.

دادستان کل نیویورک در حالی بررسی شبهاتی است کە در مورد سازمان ترامپ وجود دارد.

از قرار معلوم سازمان ترامپ هنگام دریافت وام از یک بانک به طور مصنوعی ارزش املاک خود را افزایش داده و در موارد دیگری ارزش همان املاک را کمتر اعلام کرده تا مالیات یا حق بیمه کمتری بپردازد.

اعتراض وکیل ترامپ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگاردین در اواسط ماه فوریه دادستان کل نیویورک به ترامپ، دخترش ایوانکا و پسرش دونالد جونیور، دستور داده است تا در رابطه با فعل و انفعالات مالی خانواده ترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستانی نیویورک: ترامپ باید روزانه 10 هزار دلار جریمه شود

دادستانی نیویورک: ترامپ باید روزانه 10 هزار دلار جریمه شود