مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 08:472022-04-09سياسي

هنرمندان در دفع توطئه های دشمنان پیشرو هستند


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: هنرمندان با رسالت انقلابی در دفع توطئه های دشمنان نقش پیشرو و پیشتازی را دارند.

- ایسنا/اردبیل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: هنرمندان با رسالت انقلابی در دفع توطئه های دشمنان نقش پیشرو و پیشتازی را دارند.

سردار غلامحسین محمدی اصل در مجمع قشر هنرمندان بسیجی در اردبیل اظهار کرد: هنرمندان در عرصه ها و برهه های مختلف رسالت و وظیفه خطیر خود را در صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به شایستگی به نمایش گذاشته و امروز نیز در این صحنه پشتیبان انقلاب اسلامی و اهداف متعالی آن هستند.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر در استان اردبیل با تلاش هنرمندان بسیجی تولید آثار فاخر را در حوزه های مختلف شاهد هستیم که تولید و عرضه این آثار می تواند نقش صیانتی در جنگ فرهنگی با دشمنان داشته باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: باید به شکل هنرمندانه انتقال پیام ها و مواریث انقلاب اسلامی انجام شود تا دشمن ما در جنگ سهمگین فرهنگی و رسانه ای نتوانند کاری از پیش ببرند.

محمدی اصل نقش برجسته و خطیر هنرمندان را در تولید آثار و نمایش آنها یادآور شد و افزود: دغدغه جدی ما این است که هنرمندان در تولید آثار با مشکلات مالی و تجهیزاتی کمتری مواجه شوند و بهتر از هر دوره ای در این مقطع بتوانند آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان در دفع توطئه های دشمنان پیشرو هستند

هنرمندان در دفع توطئه های دشمنان پیشرو هستند