مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 08:522022-04-09اجتماعي

لزوم آشنایی والدین و فرزندان با سواد رسانه


امروز رسانه ها بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل می دهند در گام نخست باید مهارت های استفاده از رسانه را به فرزندان و والدین آموزش دهیم، آموزش استفاده از رسانه بسیار مهم است که باید از طریق خود رسانه اتفاق بیفتد که در این میان تلویزیون به عنوان رسانه ملی نقش بسزایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میزگردی با محوریت تربیت نسل آینده کشور با حضور لیلا بهرامی، دانش آموخته دکترای مطالعات زنان، محدثه اخوان قدس، کارشناس ارشد مطالعات زنان، فاطمه حاجی طاهری ها، کارشناس ارشد روانشناسی در ایسنا برگزار شد،در بخش اول این میزگرد به بررسی نقش مادران در تربیت فرزندان و اثرات تغییر سبک زندگی بر روش های تربیتی پرداخته شد و در بخش دوم به بررسی راهکارهای تربیتی خواهیم پرداخت.

لیلا بهرامی، دانش آموخته دکترای مطالعات زنان در ادامه بحث تصریح می کند: وقتی آسیب های حوزه خانواده را بررسی می کنیم می بینیم که عمدتاً از عدم آگاهی آنان نشئت گرفته است، خیلی از مادرانی که نتوانستند در امر تربیت موفق باشند آگاهی و اطلاعات جامع ندارند و این عدم شناخت آسیب زننده خواهد بود در حالی که با مهارت آموزی این ضعف در بخش هایی قابل جبران است.

وی ادامه می دهد: اگرچه همزمان با علل مختلف آسیب زا که برخی از آنان ذکر شد با کاهش آمار ازدواج و فرزندآوری و افزایش طلاق، خانواده دچار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آشنایی والدین و فرزندان با سواد رسانه

لزوم آشنایی والدین و فرزندان با سواد رسانه