مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 08:522022-04-09سياسي

امام جمعه قشم: آب، راه و بهداشت 3 مشکل اساسی مردم قشم/ جزیره، فاقد سند توسعه است


موضوع نبود یا کمبود آب در برخی شهرها و روستاهای قشم، راه های مال رو و فاقد ایمنی و پهنای لازم و وضعیت بهداشت و درمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امروز در نشست شوراها و شهرداران شهرستان قشم گفت: در موضوع آب با پیگیری های انجام شده و حضور وزیر نیرو در قشم، امیدواریم نهایتا تا شهریورماه امسال و با احداث 3 آبشیرین کن مشکل کمبود آب در جزیره برطرف شود.

وی ادامه داد: البته مشکلات آب قشم به همین مقدار خلاصه نمی شود و فرسودگی شبکه آب نیز از جمله مواردیست که باید بدان پرداخته شود تا مردم در ماه های گرم سال در کم آبی و بی آبی نمانند.

امام جمعه قشم همچنین اشکال در پمپاژ را از دیگر مشکلات موجود در این حوزه دانست و اظهار امیدواری کرد تا با هم افزایی سازمان منطقه آزاد، فرمانداری، آب و فاضلاب روستایی و خیرین، این مشکلات هر چه سریعتر برطرف شود.

وی همچنین از وضعیت نابسامان راه های قشم خصوصا مسیر درگهان به لافت که مسیر پررفت و آمد گردشگران و ورودی خودروهای جزیره است به شدت انتقاد کرد و این راه را مسیری مال رو نامید که تنها آسفالت شده است.

این مقام مسئول همچنین از نبود سند توسعه برای رشد متوازن در بخش های مختلف جزیره انتقاد کرد و افزود: برای پیشرفت در هر منطقه ای، باید سندهایی نوشته شود تا ریل توسعه بر این محور ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قشم: آب، راه و بهداشت 3 مشکل اساسی مردم قشم/ جزیره، فاقد سند توسعه است

امام جمعه قشم: آب، راه و بهداشت 3 مشکل اساسی مردم قشم/ جزیره، فاقد سند توسعه است