مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-09سياسي

آغاز مطالعات طرح ایجاد قطب دامپروری مهدیشهر


سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان از آغاز مطالعات طرح ایجاد قطب دامپروری شهرستان مهدیشهر توسط این نهاد با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد.

- علی منصفی راد در جلسه هماهنگی ایجاد قطب دامپروری مهدیشهر که با حضور مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سمنان و برخی مسوولین استان برگزار شد، گفت: ایستگاه اصلاح نژاد قوچ سنگسری در راستای تکمیل طرح قطب دامپروری کشور در شهرستان مهدیشهر با مدیریت جهاددانشگاهی استان سمنان ایجاد و مطالعات این طرح نیز آغاز شده است.

وی افزود: یکی از طرح های فناورانه جهاددانشگاهی استان سمنان در سالجاری ایجاد مرکز اصلاح نژاد دام سنگسری در شهرستان مهدیشهر است، که در راستای عملیاتی شدن قطب دامپروری کشور در شهرستان مهدیشهر در حال راه اندازی است.

سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: با توجه به دستور رییس جمهوری در سفر سال گذشته به استان سمنان مبنی بر تبدیل شدن شهرستان مهدیشهر به قطب دامپروری کشور، در این حوزه نیز دو طرح فناورانه از سوی جهاددانشگاهی استان سمنان تهیه و ارائه شده است و امیدواریم با حمایت ها و مساعدت هایی که انجام خواهد شد بتوانیم اقدامات خوبی انجام دهیم.

منصفی راد افزود: مطالعات این طرح در بخش ایجاد مجتمع قطب دامپروری مهدیشهر و همچنین تجهیز ایستگاه اصلاح نژاد دام سب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مطالعات طرح ایجاد قطب دامپروری مهدیشهر

آغاز مطالعات طرح ایجاد قطب دامپروری مهدیشهر