مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-09بين الملل

وعده های توخالی که جنبش های جنسی به جوامع مدرن دادند


کریستن امبا ستون نویس روزنامه واشنگتن پست در کتاب «بازنگری در روابط جنسی» به بررسی مشکلات روابط جنسی بی قید و بند در جوامع مدرن می پردازد.

- _ گروه فرهنگ و اندیشه: سوزانا شرابسدورف محقق و پژوهشگر در مقاله ای به کتاب بازنگری در روابط جنسی و نقدونظر کریستن امبا ستون نویس روزنامه واشنگتن پست درباره آن پرداخته است.

این مقاله توسط محمد مهدی کایینی بازگردانی شده که مهر آن را منتشر می کند.

مشروح مقاله مورد اشاره به این ترتیب است: کریستین اِمبا یک پیشنهاد افراطی دارد: چه می شود اگر رابطه جنسی بی قید و بند وجود نداشته باشد؟ امبا در کتاب جدیدش با عنوان بازنگری در روابط جنسی: ایده ای تحریک برانگیز فرض را بر این گذاشته است که رابطه جنسی ذاتاً امری بدون قید و بند و یک عمل فیزیکی صرف نیست؛ اگرچه ما سعی کرده ایم این تصور مدرن را برای خودمان درونی سازی کنیم که رابطه جنسی نیز مثل دیگر فعالیت های اجتماعی است.

امبا استدلال می کند که رابطه جنسی بجز جسم انسان شامل روح او نیز می شود، و انقلاب جنسی که وعده لذت و خوشی، بی تعهدی، و سهل الوصول شدنِ روابط جنسی توافقی را به ما داده بود، در واقع ما را به بدبختی کشانده است.

امبا، ستون نویس واشنگتن پست، معتقد است که تفکر بی قید و بند نسبت به روابط و شرکای جنسی — و کالا و تجاری سازی آن ها در اپلیکیشن های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های توخالی که جنبش های جنسی به جوامع مدرن دادند

وعده های توخالی که جنبش های جنسی به جوامع مدرن دادند