مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-09اقتصادي

نرخ گوجه فرنگی و پیاز شکست


رییس اتحادیه بارفروشان با اشاره به توافق با کامیونداران و همکاری آنان در حمل بار به استانها گفت: براین اساس قیمت گوجه فرنگی به کیلویی 10 تا 12 هزار تومان رسیده است.

- مصطفی دارایی نژاد در گفتگو با مهر با بیان اینکه به دنبال توافق با کامیون داران و همکاری این صنف محموله جدید صیفی جات وارد میدان مرکزی میوه و تره بار تهران شد، گفت: با توافقات انجام شده هزینه حمل 10 درصد افزایش یافت و روز گذشته 15 هزار تن انواع صیفی جات شامل گوجه فرنگی، سیب زمینی، هندوانه، پیاز و … وارد میدان مرکزی میوه و تره بار تهران شد.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت گوجه فرنگی روی نرخ سایر صیفی جات نیز تاثیر چشمگیری گذاشته بود، افزود: بر این اساس قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی که به 20 تا 25 هزار تومان رسیده بود به 10 تا 12 هزار تومان کاهش یافت و قیمت پیاز به کیلویی 5 هزار تومان و سیب زمینی کهنه به 6 تا 8 هزار تومان و سیب زمینی نو به 9 تا 11 هزار تومان رسید.

دارایی نژاد تاکید کرد: علاوه بر تهران، بارگیری و حمل صیفی جات به سایر استان های کشور از جمله اصفهان، شیراز، قم و … نیز انجام شده و قیمت ها در همه جا شکسته شد.

وی اضافه کرد: از فردا مجدداً شاهد افت قیمت ها خواهیم بود و نرخ گوجه فرنگی حدود 2 هزار تومان دیگر نیز کاهش می یابد و قطعاً قیمت آن تا کیلویی 9 هزار تومان هم می رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ گوجه فرنگی و پیاز شکست

نرخ گوجه فرنگی و پیاز شکست