مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 09:472022-04-09پزشكي

افزایش شهرهای نارنجی در خراسان رضوی


 رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افزایش شهرهای با وضعیت نارنجی کرونایی خراسان رضوی خبر داد.

- دکتر محمد پهلوان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی 6 شهر خراسان رضوی شامل شهرستان های بردسکن، خلیل آباد،داورزن،فیروزه، کلات و کوهسرخ در وضعیت نارنجی قرار دارند.

همچنین شهرستان نیشابور نیز همچنان در شرایط قرمز کرونایی است.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام وزارت بهداشت شهرهای بینالود، تربت جام و زاوه در شرایط آبی قرار دارد، افزود:سایر شهرهای استان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در حال حاضر 416 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که302 نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

پهلوان ادامه داد: طی یک روز گذشته 169 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که از این تعداد 143 نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شدند.

وی تعداد بیماران مبتلا به کرونای بستری در بخش های مراقبت های ویژه استان را 99 بیمار و سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد را 77 بیمار اعلام کرد و گفت: در حال حاضر بیش از یک چهارم بیماران بدحال بستری مبتلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شهرهای نارنجی در خراسان رضوی

افزایش شهرهای نارنجی در خراسان رضوی