مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-09اجتماعي

پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به غبار موجود در برخی مناطق استان، گفت: انتظار می رود صبح فردا از غلظت این غبار کاسته شود اما طی امروز و فردا وزش باد نسبتا شدید در سطح استان پیش بینی می شود.

- معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در حال حاضر در برخی نقاط استان شاهد استقرار غبار محلی هستیم و در ایستگاه شهرکرد دید افقی 6000 متر است همچنین در ساعات بعد از ظهر امروز و فردا وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: انتظار می رود صبح فردا از غلظت غبار موجود در برخی نقاط استان کاسته شود و تنها پدیده پیش بینی شده طی امروز و فردا وزش باد نسبتا شدید است که به شهروندان توصیه می شود اقدامات پیشگیرانه مورد نیاز را در نظر داشته باشند.

وی درخصوص احتمال وقوع بارندگی در استان، عنوان کرد: احتمال وقوع بارش هایی ضعیف در ارتفاعات منطقه کوهرنگ وجود دارد اما در سطح استان بارندگی پیش بینی نمی شود، صبح امروز نیز کوهرنگ و سورشجان با بیشینه دمای پنج درجه سانتی گراد بالای صفر به عنوان خنک ترین ایستگاه های چهارمحال و بختیاری به ثبت رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در چهارمحال و بختیاری

پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در چهارمحال و بختیاری