مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-09اجتماعي

تسریع در رفع مشکل معضل فاضلاب غرب تهران/احداث تصفیه خانه در محل خرگوش دره


معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، با تاکید بر اینکه شهرداری تهران تلاش دارد رفع مشکل فاضلاب منطقه 22 را تسریع کند، گفت: مدیریت شهری زمینی به شکل رایگان در اختیار شرکت فاضلاب برای احداث تصفیه خانه در محل خرگوش دره قرار داده تا در این محدوده تصفیه خانه فاضلاب ایجاد شود.

- تسریع در رفع مشکل معضل فاضلاب غرب تهران/احداث تصفیه خانه در محل "خرگوش دره" معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، با تاکید بر اینکه شهرداری تهران تلاش دارد رفع مشکل فاضلاب منطقه 22 را تسریع کند، گفت: مدیریت شهری زمینی به شکل رایگان در اختیار شرکت فاضلاب برای احداث تصفیه خانه در محل خرگوش دره قرار داده تا در این محدوده تصفیه خانه فاضلاب ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیران شهری پایتخت به همراه مسئولان شرکت فاضلاب تهران از محل احداث تصفیه خانه آب خرگوش دره با هدف سرعت بخشیدن به اجرای این طرح زیست محیطی بازدید میدانی داشتند و دستوراتی برای احداث این تصفیه خانه در نظر گرفته شد.

در این بازدید حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، محمدعلی مختاری مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 22، محمد حسن کریمی مدیر عامل شرکت فاضلاب تهران و سایر مدیران شهری و شرکت فاضلاب در محل احداث تصفیه خانه فاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در رفع مشکل معضل فاضلاب غرب تهران/احداث تصفیه خانه در محل خرگوش دره

تسریع در رفع مشکل معضل فاضلاب غرب تهران/احداث تصفیه خانه در محل خرگوش دره