مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 10:122022-04-09پزشكي

230 شهید سلامت در بحران کرونا / پرستاران؛ سهم زیادی از شهدای مدافع سلامت


معاون پرستاری وزارت بهداشت در مراسم تشییع پیکر راضیه مروتی، پرستار بیمارستان مدرس ساوه که اعضای بدنش به بیماران نیارمند اهدا شد، گفت: ایثار با نام پرستار عجین شده است.

- 230 شهید سلامت در بحران کرونا / پرستاران؛ سهم زیادی از شهدای مدافع سلامت معاون پرستاری وزارت بهداشت در مراسم تشییع پیکر راضیه مروتی، پرستار بیمارستان مدرس ساوه که اعضای بدنش به بیماران نیارمند اهدا شد، گفت: ایثار با نام پرستار عجین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عباس عبادی در مراسم تشییع پیکر خانم راضیه مروتی، پرستار بیمارستان مدرس ساوه که بر اثر سانحه رانندگی جان باخت و بنا وصیت خود و رضایت خانواده اعضای بدنش به بیماران نیازمند، اهدا شد، حضور یافت.

وی در این مراسم، گفت: خانم مروتی یکی از پرستاران فعال و نمونه بویژه در ایام کرونا بود و اگرچه مرگ او در سانحه رانندگی رقم خورد اما با اهدای اعضای بدنش به بیماران نیازمند برگ پایانی دفتر زندگیش را نیز با ایثار به پایان رساند تا ما به پرستار بودن خودمان ببالیم.

او در خصوص تعداد شهدای مدافع سلامت، بیان کرد: نظام سلامت در ایام بحران کرونا 230 شهید تقدیم کرده که با توجه به اینکه در این بحران بیشترین درگیری با بیماران را پرستاران داشتند، سهم زیادی از شهدای مدافع سلامت پرستاران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

230 شهید سلامت در بحران کرونا / پرستاران؛ سهم زیادی از شهدای مدافع سلامت

230 شهید سلامت در بحران کرونا / پرستاران؛ سهم زیادی از شهدای مدافع سلامت