مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 10:122022-04-09سياسي

کاهش 15 درصدی جمعیت کیفری در زندان های کردستان


مدیر کل زندان های کردستان از کاهش 15 درصدی جمعیت کیفری در زندان های استان در سال 1400 خبر داد.

- ، مراد فتحی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور مستمر قضات دادگستری و رسیدگی به پرونده قضایی مددجویان در زندان های استان، دیدار چهره به چهره رؤسای دادگستری و دادستان ها، استفاده مؤثر از تأسیسات حقوقی، تلاش شبانه روزی و پیگیری مسئولین و مجموعه اجرای احکام زندان های کردستان سبب شد تا استان کردستان در سال 1400 موفق به کسب عنوان اول کشور در کاهش جمعیت کیفری زندان ها شود.

وی افزود: در همین راستا با کاهش حدود به 15 درصد از جمعیت کیفری زندان های استان در سال 1400 مواجه شدیم و رتبه برتر را در سطح کشوری از لحاظ کاهش تعداد زندانیان پیدا کردیم.

مدیر کل زندان های کردستان تصریح کرد: تا پایان سال گذشته موفق به ایجاد اشتغال 72 درصدی مددجویان در سطح زندان های استان شدیم و این روند همچنان ادامه دارد.

فتحی افزود: یکی از مؤلفه های ارزشمند سازمان زندان ها در سال 1400 توسعه بسترهای اشتغال و حرفه آموزی برای زندانیان با هدف تولید، درآمد پایدار و حمایت از خانواده بود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این هدف با بهرمندی از ظرفیت های موجود شامل توسعه کارگاه های تولیدی در زندان ها، تنوع محصولات تولیدی، حمایت از تولیدات و فروش و عرضه نمایشگاهی، جذب سرمایه گذار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 15 درصدی جمعیت کیفری در زندان های کردستان

کاهش 15 درصدی جمعیت کیفری در زندان های کردستان