مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 10:172022-04-09پزشكي

6 شهرستان خراسان رضوی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد


رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید_19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی،شش شهر خراسان رضوی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

- ، محمد پهلوان اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، شش شهر استان خراسان رضوی در وضعیت نارنجی و شهرستان نیشابور نیز همچنان در شرایط قرمز کرونایی است.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید _19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد مهمترین نگرانی مدافعان سلامت راکاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی دانست و افزود: بردسکن، خلیل آباد، داورزن، فیروزه، کلات، کوهسرخ در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام وزارت بهداشت شهرهای بینالود، تربت جام و زاوه در شرایط آبی قرار دارد، گفت: سایر شهرهای استان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

پهلوان تصریح کرد: در حال حاضر 416 بیمار مبتلا و یا مشکوک به در مراکز درمانی استان بستری شدند افزود: از این تعداد 143 نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شدند.

وی تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا بستری در بخش های مراقبت ویژه استان را 99 بیمار و سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد را 77 بیمار اعلام کرد و گفت: در حال حاضر بیش از یک چهارم بیماران بدحال بستری مبتلا و یا مشکوک به کرونا استان در بخش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 شهرستان خراسان رضوی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد

6 شهرستان خراسان رضوی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد