مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-09بين الملل

چاووش اوغلو: هنوز تصمیمی درباره اعزام سفیر به مصر نگرفته ایم


وزیر خارجه ترکیه ضمن اعلام آخرین تحولات مربوط به عادی سازی روابط کشورش با مصر، خبرهای منتشر شده درباره اینکه ترکیه در خصوص سفیر خود در مصر تصمیم گیری کرده را تکذیب کرد.

- وزیر خارجه ترکیه ضمن اعلام آخرین تحولات مربوط به عادی سازی روابط کشورش با مصر، خبرهای منتشر شده درباره اینکه ترکیه در خصوص سفیر خود در مصر تصمیم گیری کرده را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه در کنفرانس مطبوعاتی که پس از نشست وزرای خارجه کشورهای عضو ناتو (پیمان آتلانتیک شمالی) در بروکسل برگزار شد، خبرهای منتشر شده درباره اینکه کشورش در خصوص تعیین سفیری در مصر تصمیم گیری کرده را تکذیب و تاکید کرد: هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

چاووش اوغلو اظهار کرد: گام هایی را در چارچوب عادی سازی روابط با مصر برداشته ایم و طی روزهای آینده نیز گام های دیگری را در این راه برخواهیم داشت.

وزیر خارجه ترکیه در ادامه گفت: ما پیش از این سفرای خود را به صورت متقابل فراخوانده و سطح نمایندگی دیپلماتیک میان خود را به سطح کاردار کاهش داده بودیم، مدت دوره مسؤولیت کاردار سفارت ترکیه در قاهره نیز پایان یافته و اکنون می خواهیم کاردار جدیدی تعیین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاووش اوغلو: هنوز تصمیمی درباره اعزام سفیر به مصر نگرفته ایم

چاووش اوغلو: هنوز تصمیمی درباره اعزام سفیر به مصر نگرفته ایم