مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-09سياسي

«روز کرج» باید جنبه فرهنگی و هویتی پیدا کند


عضو شورای شهر کرج با تأکید بر اینکه روز فرهنگی کرج باید جنبه فرهنگی و هویتی پیدا کند، گفت: ایجاد احساس تعلق خاطر با برگزاری رویدادهای فرهنگی و تقویت روحیه همبستگی در شهروندان امکان پذیر است که باید در دستور کار مدیریت شهری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی ذبیحی، عضو شورای شهر کرج، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به فرارسیدن روز فرهنگی کرج، گفت: با تصویب شورای شهر و همت شورای عالی استان بیست و یکم فروردین ماه به عنوان روز فرهنگی کرج در تقویم ملی به ثبت رسید.

وی با تأکید بر اینکه خاص ترین نماد و سمبل هر شهر برای روز فرهنگی انتخاب می شود، گفت: با همفکری صاحبان نظران نماد شهر کرج گل لاله انتخاب شد.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه روز فرهنگی کرج با برگزاری جشنواره لاله در باغ گل های بوستان شهید چمران متقارن شده است، گفت: جشنواره لاله ها به برند شهر کرج تبدیل شده است.

برگزاری جشنواره گل لاله گچسر واقع در جاده چالوس دیگر جشنواره ای است که پای گردشگران زیادی را به کرج بازکرده است، ذبیحی در این خصوص گفت: برگزاری هرچه بهتر رویدادهای فرهنگی در حاشیه روز فرهنگی و همچنین جشنواره های گل لاله می تواند به معرفی ظرفیت های گردشگری این کلان شهر کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روز کرج» باید جنبه فرهنگی و هویتی پیدا کند

«روز کرج» باید جنبه فرهنگی و هویتی پیدا کند