مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 11:072022-04-09سياسي

مشکل اقتصادی زمینه ساز سایر آسیب ها/گلایه از کندی روند انتصاب ها


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مشکل اقتصادی زمینه ساز سایر آسیب هااست، گفت: باید با سپردن کار به اهل آن از ظرفیت کشور استفاده شود که این اقدام کند انجام می شود.

- ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در دیدار با مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه اقتصادی که ما درباره آن صحبت می کنیم با اقتصاد مد نظر غرب فرق می کند، گفت: آنان اقتصاد را هدف دانسته ولی ما مقدمه ای برای رشد و تعالی فرهنگی و اجتماعی و …می دانیم.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد در جامعه مانند خون در بدن است، بیان کرد: همانطور که کمبود خون در بدن بقیه اندام ها را تحت تأثیر قرار می دهد، مشکلات اقتصادی نیز باعث آسیب بسیاری از حوزه های دیگر نیز می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: کشور ما ظرفیت های فراوانی دارد و از این نظر چرایی مشکلات اقتصادی را باید در علت هایی چون توطئه های دشمن، نفوذ و …جست و جو کرد.

عبادی با تأکید بر اینکه دشمن بعد از تلاش های ناکام و توطئه ها در 40 سال گذشته به هدف خود نرسیده است، گفت: کشور ما همه چیز دارد که باید با سپردن کار به اهل آن از این ظرفیت ها استفاده شود که البته این اقدام کند انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اقتصادی زمینه ساز سایر آسیب ها/گلایه از کندی روند انتصاب ها

مشکل اقتصادی زمینه ساز سایر آسیب ها/گلایه از کندی روند انتصاب ها