مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 11:072022-04-09اقتصادي

56 واحد تولیدی در کردستان مشمول پروژه درج قیمت کالا هستند


سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان گفت: 56 واحد تولیدی در کردستان مشمول پروژه درج قیمت مصرف کننده هستند که اکنون 11 واحد آن اقدام به درج قیمت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بختیار خلیقی سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کردستان در سال جاری اظهار کرد: سال گذشته 32جلسه تنظیم بازار استان با 202 مصوبه برگزار شد.

سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: کالاهای اساسی شامل برنج، روغن، گوشت قرمز منجمد و غیره به صورت مرتب در سطح استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته 3 هزار و 729 پرونده تخلف واحدهای صنفی تشکیل شد که یک هزار و 667 مورد منجر به محکومیت شد ضمن اینکه در 2 هزار و 416 مورد گشت مشترک تنظیم بازار در سطح استان، 777 پرونده  تشکیل شد.

سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: همچنین سال گذشته موضوع شکایات از واحدهای صنفی در استان 12 درصد کاهش یافت.

وی گفت: در توزیع اقلام تنظیم بازار ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان هم شامل برنج، شکر، مرغ منجمد، گوشت و دیگر کالاهای موردنیاز اقدامات خوبی انجام شده که نقش مهمی در ایجاد آرامش در بازار داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 واحد تولیدی در کردستان مشمول پروژه درج قیمت کالا هستند

56 واحد تولیدی در کردستان مشمول پروژه درج قیمت کالا هستند