مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-09بين الملل

عفو بین الملل: تونس بازداشت سیاسی نمایندگان پارلمان را متوقف کند


عفو بین الملل در بیانیه ای از مقامات تونس خواست تا به آزار و اذیت سیاسی نمایندگان پارلمان پایان دهند و به حقوق آنها در آزادی بیان و اجتماعات مسالمت آمیز احترام بگذارند.

- عفو بین الملل در بیانیه ای از مقامات تونس خواست تا به آزار و اذیت سیاسی نمایندگان پارلمان پایان دهند و به حقوق آنها در آزادی بیان و اجتماعات مسالمت آمیز احترام بگذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آناتولی، عفو بین الملل، جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که مقامات تونس می بایست تعقیب سیاسی و همینطور بازداشت نمایندگان پارلمان را متوقف کند به حقوق آنها در آزادی بیان و اجتماعات مسالمت آمیز احترام بگذارند.

عفو بین الملل در این بیانیه خواستار حمایت، ترویج و تحقق این حقوق در راستای تعهدات بین المللی حقوق بشر تونس شد.

یک هفته پیش، ده ها تن از نمایندگان پارلمان تونس از جمله راشد الغنوشی، رییس پارلمان و رییس جنبش النهضه برای تحقیقات به سرویس امنیتی ضد تروریسم معرفی و احضار شدند.

عفو بین الملل این تحقیقات جنایی را با انگیزه سیاسی به منزله آزار و اذیت قضایی و همچنین تلاشی برای خفه کردن حقوق آزادی بیان و اجتماعات مسالمت آمیز اعضای پارلمان دانست.

این نهاد حقوق بشری در این بیانیه تاکید کرده است که فورا این تحقیقات باید متوقف شوند چرا که این تحقیقات و بازداشت ها نگرانی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفو بین الملل: تونس بازداشت سیاسی نمایندگان پارلمان را متوقف کند

عفو بین الملل: تونس بازداشت سیاسی نمایندگان پارلمان را متوقف کند