مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 11:472022-04-09سياسي

تمهیدات لازم برای کوچ بهاره عشایر در خراسان جنوبی فراهم شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: اداره کل امور عشایر با هماهنگی و هم افزایی دستگاه های اجرایی مربوطه تمهیدات لازم را برای کوچ بهاره عشایر استان و میزبانی عشایر استان های همجوار فراهم کند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: اداره کل امور عشایر با هماهنگی و هم افزایی دستگاه های اجرایی مربوطه تمهیدات لازم را برای کوچ بهاره عشایر استان و میزبانی عشایر استان های همجوار فراهم کند.

‍ علیرضا عباس زاده، امروز شنبه 20 فروردین در نشست بررسی کوچ بهاره عشایر استان افزود: با توجه به اینکه در بهار امسال شاهد کوچ عشایری از استان های مجاور به این استان هستیم، هماهنگی بین امور عشایر استان با استان های مبدا در حوزه های مختلف ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه خراسان جنوبی چهارمین استان عشایری کشور است گفت: امیدواریم با هماهنگی و همکاری بین دستگاه های اجرایی، کوچ بهاره و پاییزه عشایر با کمترین نگرانی و دغدغه انجام شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: عشایر انسان های قانع اما دغدغه مند هستند که برای تامین علوفه دام و ارائه خدمات به جامعه هدف نیاز به حمایت های مسئولان دارند؛ خدمات لازم به عنوان میزبان در اختیار عشایر میهمان استان قرار گیرد البته کنترل و مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای کوچ بهاره عشایر در خراسان جنوبی فراهم شود

تمهیدات لازم برای کوچ بهاره عشایر در خراسان جنوبی فراهم شود