مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-09پزشكي

نیشابور در وضعیت قرمز کرونا/شاخص واکسیناسیون دانش آموزان ابتدایی قابل قبول نیست


معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: افزایش تعداد بیماران سرپایی و بستری ها در هفته دوم و سوم فروردین ماه نسبت به هفته اول آن نیشابور را در وضعیت قرمز قرار داده است.

- همچنین علی رغم بازگشایی مدارس در روزهای اخیر درصد پوشش واکسیناسیون در گروه سنی پنج تا 12 سال درصد قابل قبولی نیست و تنها 19 درصد این گروه سنی دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

عصمت تقی آبادی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: سیر افزایشی بیماران سرپایی و بیماران بستری در هفته دوم فروردین و همچنین هفته سوم و بعد از تعطیلات نوروز نسبت به هفته اول فروردین نیشابور را در وضعیت قرمز قرار داد.

وی اظهار کرد: علاوه بر افزایش دورهمی ها و دید و بازدیدها در ایام نوروز و کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی نیشابور مسیر تردد زائران امام رضا(ع) است و در ایام نوروز حدود پنج میلیون زائر از نیشابور تردد کردند که همه این ها در تغییر رنگ نیشابور تاثیرگذار بوده و در پایان تعطیلات شهرستان نیشابور در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

افزایش قابل توجه بیماران سرپایی بعد از تعطیلات نوروز تقی آبادی افزود: در زمینه بیماران سرپایی در هفته اول فروردین میانگین مراجعات روزانه به مراکز منتخب کرونا بین 17 تا 18 نفر بود که این آمار در هفته دوم تعطیلات با افزایش حدود 100 درصدی به 37 تا 38 نفر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیشابور در وضعیت قرمز کرونا/شاخص واکسیناسیون دانش آموزان ابتدایی قابل قبول نیست

نیشابور در وضعیت قرمز کرونا/شاخص واکسیناسیون دانش آموزان ابتدایی قابل قبول نیست