مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-09سياسي

11 مراسم شاخص ترتیل خوانی رمضان در بقاع متبرکه قم برگزار می شود


رییس اداره امور قرآنی اوقاف استان قم گفت: 11 مراسم شاخص ترتیل خوانی قرآن کریم به مناسبت ماه رمضان و به میزبانی بقاع متبرکه در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمد صالح نژاد با اشاره به برپایی محافل و مجالس ترتیل خوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه به مناسبت ماه رمضان اظهار کرد: جزءخوانی روزانه قرآن در اماکن مقدسه در سه بخش بعد از نماز ظهر و عصر، پیش از افطار و شب صورت می گیرد.

وی افزود: بقاع متبرکه ای که مراسم ترتیل خوانی در آنها هر روز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار می شود شامل آستان مقدس امامزادگان جعفر شهید (ع)، جمال الدین (ع)، علی بن جعفر (ع) و موقوفه عربشاهی در کهک هستند.

رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه در این مراسم علاوه بر ترتیل خوانی قرآن، نکات تفسیری هم ارائه می شود گفت: همچنین حضور حافظان قرآن کریم در این ویژه برنامه ها با هدف ترویج و تبلیغ مسئله حفظ کلام وحی پُر رنگ تر است.

وی ادامه داد: در چهار بقعه و مسجد استان قم نیز مراسم جزءخوانی قرآن کریم پیش از افطار برنامه ریزی شده که شامل مسجد جامع و آستان مقدس امامزادگان سید علی (ع)، موسی مبرقع (ع) و زینب خاتون (س) شهر کهک هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 مراسم شاخص ترتیل خوانی رمضان در بقاع متبرکه قم برگزار می شود

11 مراسم شاخص ترتیل خوانی رمضان در بقاع متبرکه قم برگزار می شود