مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-09ورزشي

بررسی مشکلات اهالی روستاهای بادنگان علیا و ده شیرین با حضور فرماندار +تصاویر


فرماندار دنا در بازدید از روستاهای بادنگان علیا،ده شیرین،تنگ پوتک این شهرستان به بررسی مسائل و مشکلات اهالی این روستا و به ویژه مشکلات کمی و کیفی آب آشامیدنی و راه مناسب این منطقه پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، فرماندار دنا به همراه جمعی از اعضای شورای اداری از روستاهای بادنگان علیا،ده شیرین،تنگ پوتک بازدید داشتند.

فرماندار دنا در دیدار مردمی که از نزدیک بصورت چهره به چهره صورت گرفت گفت: برای خدمت به مردم آمده ایم و از کمبود ها و مشکلات روستاها آگاهی کامل داریم ولی شکر گزار خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم در حوزه اجرای شبکه گذاری برق، جداول کشاورزی، ورزش،گاز، آب کارهای اساسی انجام گرفته، بوی محرومیت از روستاها برچیده شده است درخواست های عمومی انگشت شماری وجود دارد که انشاالله بصورت ویژه در دستور کار بوده است.

درخشان زاده در جمع اهالی روستای بادنگان گفت: خواسته عمومی مردم تکمیل راه ارتباطی بن زرد به بادنگان است که با تخصیص اعتبار به پیمانکار واگذار شده که این نوید را خواهیم داد که در آینده نزدیک تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

 درخواست ها و مطالبات اهالی روستاهای بادنگان علیا و ده شیرین از فرماندار دنا و اعضای شورای اداری تکمیل روشنایی معابر روستای بادنگان سفلی، احداث دیوار حائل در روستای باد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات اهالی روستاهای بادنگان علیا و ده شیرین با حضور فرماندار +تصاویر

بررسی مشکلات اهالی روستاهای بادنگان علیا و ده شیرین با حضور فرماندار +تصاویر