مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 12:172022-04-09پزشكي

نجات جان پنج نفر با چهارمین اهدای عضو سال جاری در استان مرکزی


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از انجام چهارمین عمل هاروست (برداشتن اعضاء پیوندی) در استان مرکزی و سومین در شهرستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در سال جدید خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از انجام چهارمین عمل هاروست (برداشتن اعضاء پیوندی) در استان مرکزی و سومین در شهرستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در سال جدید خبر داد.

دکتر سید محمد جمالیان در اینباره افزود: مرحومه خدیجه باقری 43 ساله با آنوریسم مغزی به بیمارستان ولی عصر(عج ) اراک مراجعه و تحت درمان قرار گرفت.

وی گفت: متاسفانه بدن این بیمار به فرایند درمان واکنش نشان نداد و نهایتا در تاریخ جمعه 19 فروردین و پس از تایید و تشخیص تیم پزشکی به مرگ مغزی و البته رضایت خانواده به بیمارستان امام خمینی(ره) تهران برای انجام جراحی هاروست منتقل شد.

جمالیان افزود: کبد و هر دو کلیه وی به پنج بیمار نیازمند عضو پیوند شد و با گذشت و ایثار این خانواده، 5 نفر از افرادی که نیازمند عضو پیوندی بودند، حیات دوباره یافتند.

وی تاکید کرد: پیکر آن مرحوم جمعه شب و پس از انجام عمل جراحی به اراک باز گردانده و امروز روز شنبه مورخ 20 فروردین در زادگاهش در روستای خیرآباد به خاک سپرده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان پنج نفر با چهارمین اهدای عضو سال جاری در استان مرکزی

نجات جان پنج نفر با چهارمین اهدای عضو سال جاری در استان مرکزی