مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 12:372022-04-09پزشكي

مادر اراکی به 5 نفر جان دوباره بخشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از دانشگاه علوم پزشکی سید محمد جمالیان با اشاره به نجات جان پنج نفر با اهدای عضو مادر اراکی اظهار کرد: جان بخش خانم خدیجه باقری 43 ساله بودند که با آنوریسم مغزی به بیمارستان ولی عصر (عج ) اراک مراجعه و تحت درمان قرار گرفتند.

وی افزود: متاسفانه بدن وی به فرایند درمان واکنش نشان نداد و نهایتا در تاریخ جمعه مورخ 19 فروردین و پس از تایید و تشخیص تیم پزشکی به مرگ مغزی و البته رضایت خانواده به بیمارستان امام خمینی(ره)  تهران برای انجام جراحی هاروست منتقل شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: کبد و هر دو کلیه وی به پنج بیمار نیازمند عضو پیوند شد و با گذشت و ایثار این خانواده، 5 نفر از افرادی که نیازمند عضو پیوندی بودند، حیات دوباره یافتند.

جمالیان یادآور شد: پیکر جانبخش جمعه شب و پس از انجام عمل جراحی به اراک بازگردانده و  امروز روز شنبه مورخ 20 فروردین در زادگاهش در روستای خیرآباد به خاک سپرده شد.

وی ضمن تسلیت به خانوده و نزدیکان مرحومه باقری به خصوص دو فرزند  11 و 19 ساله وی، از تصمیم بزرگ خانواده قدردانی کرد و برای او علو درجات و رضای خدا تبارک و تعالی را خواستار شد.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک این عمل چهارمین اهدای عضو در استان مرکزی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر اراکی به 5 نفر جان دوباره بخشید

مادر اراکی به 5 نفر جان دوباره بخشید