مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-09پزشكي

شیب افزایشی ابتلا به کرونا در خوزستان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در خوزستان نیز از چهارم فروردین ماه موارد ابتلا با شیب ملایم در حال افزایش است؛ دو هفته قبل در استان خوزستان موارد ابتلا 85 درصد و در هفته گذشته 8 درصد افزایش یافته است.

- ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در خوزستان نیز از چهارم فروردین ماه موارد ابتلا با شیب ملایم در حال افزایش است؛ دو هفته قبل در استان خوزستان موارد ابتلا 85 درصد و در هفته گذشته 8 درصد افزایش یافته است.

دکتر سید محمد علوی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (20 فروردین ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به وضعیت جهانی بیماری اظهار کرد: تجربه ثابت کرده یک تا دو ماه بعد از اروپا، دچار موج بیماری می شویم؛ در حال حاضر در کشورهای اروپایی و برخی کشورهای دیگر مانند اتریش و کانادا روند بیماری نزولی آهسته یا افزایشی ملایم بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در دو هفته گذشته موارد ابتلا به کرونا در ایران 65 درصد و در هفته گذشته 48 درصد افزایش یافته است.

در خوزستان نیز از چهارم فروردین ماه موارد ابتلا با شیب ملایم در حال افزایش است؛ دو هفته قبل در استان خوزستان موارد ابتلا 85 درصد و در هفته گذشته 8 درصد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب افزایشی ابتلا به کرونا در خوزستان

شیب افزایشی ابتلا به کرونا در خوزستان