مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-09حوادث

کلاهبرداری از شهروندان با وعده صدور گواهینامه رانندگی


فردی که با فریب متقاضیان گواهینامه رانندگی حدود 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی بردسیر گفت: فردی که با فریب متقاضیان گواهینامه رانندگی حدود 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

سرهنگ جعفر غضنفری در تشریح این خبر بیان کرد: در پی طرح شکایاتی از سوی شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آن ها توسط فردی که خود را یک مسئول مرتبط با آموزشگاه های رانندگی معرفی و با وعده کذایی صدور گواهینامه مبالغی را از آنان دریافت کرده بود، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه تحقیقات و پی جویی های پلیس به سرعت به نتیجه رسید و فردی که با سوءاستفاده از ارتباط کاری قبلی با آموزشگاه رانندگی و با ادعای ارتباط با پلیس و دیگر ادارات به مردم وعده صدور گواهینامه بدون حضور متقاضی را می داد شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بردسیر تصریح کرد: در روند بازجویی ها مشخص شد این متهم به همین شیوه و با فریب شهروندان از 40 نفر مبالغ هنگفتی را دریافت و تاکنون حدود 10میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ غضنفری با اشاره به اینکه متاسفانه برخی افراد بدون در نظر گرفتن روال قانونی امور و نیازمندی های اداری خود به افراد سوجو و وعده های فریبنده اینچنینی اعتماد و نادانسته اقدام به وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از شهروندان با وعده صدور گواهینامه رانندگی

کلاهبرداری از شهروندان با وعده صدور گواهینامه رانندگی