مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-09سياسي

عقب ماندن پیرمردها از سربازان جوان حاج قاسم!


جای این سوال و ابهام است که امثال حکیمی پور بعنوان رجال سیاسی یک کشور چرا به جای دفاع از واقعیت و عقلانیت، برای شکستن مردم تقلا می کنند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سایت خبری تحلیلی مشرق نوشت: احمد حکیمی پور، عضو سابق شورای شهر تهران و دبیر حزب اراده ملت در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایلنا گفته است: انتخابات روز به روز محدودتر و مشارکت گریزتر شده، مردم روز به روز ناامیدتر می شوند و در مورد نسل ها همین روند تکرار می شود.

نسل امروز وقتی می بیند سر پدرانشان چه اتفاقی افتاده، راه خود را کج می کنند.

حالا میان نسل امروز با گذشته انقطاعی ایجاده شده است که می گویند شما هر کاری کردید حاصل آن برای ما امیدوارکننده نبوده و ما علاقه ای نداریم که مسیرشما را دنبال کنیم.

ما مسیر خودمان را می رویم.

 بنابراین اسم آن را انقطاع تجربی تاریخ یک ملت می گذارم! محدود شدن انتخابات و ناامیدی مردم دو گزینه القایی هستند نه دو گزینه واقعی! و جای این سوال و ابهام است که امثال حکیمی پور بعنوان رجال سیاسی یک کشور چرا به جای دفاع از واقعیت و عقلانیت، برای شکستن مردم تقلا می کنند؟ البته از جریانی سیاسی که یک سر آن در فتنه 88 و سر دیگرش در تحریم انتخابات 1400 قرار دارد و پیری و بی مطالعگی جزو خصلت های بارز آن شده است؛ رویت این رفتارهای دشمنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندن پیرمردها از سربازان جوان حاج قاسم!

عقب ماندن پیرمردها از سربازان جوان حاج قاسم!