مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-09اقتصادي

کسب درآمد از راه فروش محصولات خانگی


در حال حاضر توسعه مشاغل خانگی در بسیاری از کشورها مورد توجه جدی قرار گرفته است به نحوی که مشاغل خانگی حتی تا 23 درصد از کل اشتغال این کشورها را به خود اختصاص داده و بیشتر خانواده ها درآمد خود را از راه فروش محصولات خانگی به دست می آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حال حاضر مشاغل خانگی از جمله شیوه های نوین کسب و کار به شمار می روند که به دلیل نیاز به حجم پایین سرمایه گذاری و سودآوری مطلوب مورد توجه و استقبال بسیار قرار گرفته است.

کارشناسان از مشاغل خانگی، به عنوان یکی از بهترین شیوه های کسب و کار برای اشتغال افراد جویای کار به ویژه زنان و جوانان در قالب خوداشتغالی در منازل نام می برند که ضمن ایجاد فرصتهای شغلی جدید زمینه رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی و کاهش بیکاری در کشور را فراهم می کند.

بسیاری از کشورهای توسعه یافته به اجرای سیاست حمایت از کسب و کارهای خانگی روی آورده اند و درصد زیادی از مشاغل در این کشورها متعلق به مشاغل کوچک و خانگی است به نحوی که در کشورهای پیشرفته و فوق صنعتی، مشاغل خانگی حتی تا 23 درصد کل مشاغل این کشورها را به خود اختصاص داده و بیشتر خانواده ها از راه فروش محصولات خانگی کسب درآمد می کنند.

در راستای توسعه و تقویت هرچه بیشتر مشاغل خانگی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدت زمان صدور مجوزهای فعالیت این دسته مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب درآمد از راه فروش محصولات خانگی

کسب درآمد از راه فروش محصولات خانگی