مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-09حوادث

کشف بیش از 9 تن روغن خوراکی قاچاق در قزوین


جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 9 هزار و 800 کیلوگرم روغن خوارکی قاچاق و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

- سرهنگ داود عبدالمالکی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان، حین گشت زنی در حوزه شهر قزوین متوجه بارگیری روغن های خوراکی، از چند دستگاه موتور سه چرخه، به کامیون باری شده و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های مأموران مشخص شد یک هزار و 960 قوطی 5 کیلویی روغن خوراکی، که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره صمت بود، برای انتقال به استان تهران در خودرو بارگیری شده، که بلافاصله محموله توقیف و به مقر انتظامی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: با هماهنگی انجام شده مالک اصلی محموله به پلیس امنیت اقتصادی استان احضار و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ عبدالمالکی در پایان با اشاره به اینکه در این عملیات پلیس 9 هزار و 800 کیلو گرم روغن خوراکی قاچاق کشف شد، خاطر نشان کرد: مبارزه با هرگونه اقدام سودجویانه، به ویژه قاچاق اقلام ضروری خانوار همواره در دستور کار مأموران پلیس قرار داشته و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 9 تن روغن خوراکی قاچاق در قزوین

کشف بیش از 9 تن روغن خوراکی قاچاق در قزوین