مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:222022-04-09اقتصادي

تکلیف قراردادهای راکد تعیین می شود/تبدیل بیضا به مرکز استقرار صنایع پزشکی


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس با اشاره به اجرایی شدن طرح ویژه نظارت و پایش ساخت و سازهای صنعتی، از برنامه ریزی برای تعیین تکلیف قراردادهای راکد مربوط به شهرک ها و نواحی صنعتی فارس خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس با اشاره به اجرایی شدن طرح ویژه نظارت و پایش ساخت و سازهای صنعتی، از برنامه ریزی برای تعیین تکلیف قراردادهای راکد مربوط به شهرک ها و نواحی صنعتی فارس خبر داد.

سید مصطفی هاشمی شنبه 20 فروردین در حاشیه بازدید از شهرک های صنعتی واقع در شهرستان بیضا، به خبرنگاران گفت: در طرح ویژه نظارت و پایش ساخت و ساز طرح های صنعتی، درصورتی که متقاضیان براساس برنامه زمان بندی اقدام نکرده باشند قرارداد واگذاری بر اساس قانون فسخ و زمین به سرمایه گذاران دیگر واگذار می شود.

وی بر اهتمام ویژه به منظور تعیین تکلیف قرارداد های راکد تاکید و ضمن بیان اینکه فسخ قراردادهای راکد با جدیت دنبال می شود، گفت: با توجه به وجود درخواست هایی برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی ملوسجان، آماده سازی هشت هکتار اراضی این شهرک در برنامه قرار می گیرد.

هاشمی با یادآوری اینکه تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی ملوسجان نیز به زودی تحویل شرکت خدمات می شود، گفت: در این شهرک، 73 قرارداد واگذاری زمین منعقد شده که 39 واحد تولیدی و صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف قراردادهای راکد تعیین می شود/تبدیل بیضا به مرکز استقرار صنایع پزشکی

تکلیف قراردادهای راکد تعیین می شود/تبدیل بیضا به مرکز استقرار صنایع پزشکی