مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-09اقتصادي

گام های بزرگی برای اصلاح مشکلات ساختاری اقتصاد برداشته شده است


وزیر اقتصاد تأکید کرد با جدیت بیشتری تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، ارتقای شفافیت در زیرمجموعه ها، اجرای طرح های مالیاتی و مدیریت کسری بودجه و بهبود بازار سرمایه را در دستور کار قرار دهد.

- به نقل از وزارت اقتصاد، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی طی یادداشتی ضمن تشریح اعمال اصلاحات ساختاری اقتصاد طی هفت ماهه گذشته، تأکید کرد، در سال 1401 جدی تر در مسیر بازگشت آرامش به اقتصاد کشور گام بر داشته خواهد شد.

مشروح یادداشت به شر زیر است: بازدید روز گذشته آقای رییس جمهور از وزارت اقتصاد و فرایند ساماندهی مجوزهای کسب و کار در نخستین روزهای سال 1401 نشان دهنده توجه ویژه آیت الله رییسی به مشکلات کسب و کارهای مردم و چالش های فعالان اقتصادی است.

حضور رییس جمهور در جمع همکارانی که در خط مقدم جهاد اقتصادی مشغول رفع موانع کسب و کار و تسهیل شرایط تولید هستند، باعث دلگرمی است و انگیزه ای خواهد بود برای شتاب بخشیدن در حرکت به سوی تحقق اهداف سال حمایت از تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین.

در ماه های اخیر تدابیر و گام های بزرگی برای اصلاح مشکلات ساختاری اقتصاد کشور با حمایت رییس جمهور تمهید شده که آثار مثبت آن بتدریج هویدا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های بزرگی برای اصلاح مشکلات ساختاری اقتصاد برداشته شده است

گام های بزرگی برای اصلاح مشکلات ساختاری اقتصاد برداشته شده است