مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:322022-04-09سياسي

141 مبلغ دینی در مساجد نهاوند فعالیت می کنند


رییس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: به منظور برگزاری برنامه های فرهنگی و بیان مسائل دینی و اخلاقی در ماه مبارک رمضان 141 روحانی و مبلغ بومی و طرح هجرت که 20 نفر آنها از بانوان مبلغ به مساجد شهر و روستا اعزام شدند.

- حجت الاسلام بهرام یوسفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: یکی از برکات ماه مبارک رمضان بهره مندی مردم از نمازها و دعاهای جمعی است که این امر به پشتوانه حضور مبلغان در مساجد صورت می گیرد.

وی با اثربخش خواندن اعزام مبلغین به مساجد و انجام فعالیتهای فرهنگی گفت: اعزام مبلغان به مناطق شهری و روستایی سبب کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت مباحث ارزشی و معنوی و اخلاقی در این ماه پرفضیلت می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان امسال علاوه بر روحانیون بومی، تعدادی روحانی از شهر مقدس قم به این شهرستان عزیمت کرده و در مناطق مختلف نهاوند به کار تبلیغ می پردازند.

وی از برپایی سفره های افطاری ساده در تعدادی از مساجد شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری محافل انس با قرآن، جزء خوانی قرآن و ویژه برنامه شب های قدر از جمله برنامه های فرهنگی و دینی در این ماه پر خیر و برکت است.

یوسفی با بیان اینکه در زمینه جزءخوانی قرآن کریم تا کنون 53 مورد در سطح مساجد شهر و روستا اقدام به برگزاری کلاس کرده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

141 مبلغ دینی در مساجد نهاوند فعالیت می کنند

141 مبلغ دینی در مساجد نهاوند فعالیت می کنند