مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-09اجتماعي

نگرانی جدی برای سلامت دانش آموزان وجود ندارد


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: شرایط نگرانی جدی برای سلامت دانش آموزان به صورت گسترده وجود ندارد و در صورتی که دانش آموزان کوچکترین علائم بیماری داشتند می توانند با نظر پزشک به مدرسه مراجعه نکنند.

- ایسنا/کرمان معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: شرایط نگرانی جدی برای سلامت دانش آموزان به صورت گسترده وجود ندارد و در صورتی که دانش آموزان کوچکترین علائم بیماری داشتند می توانند با نظر پزشک به مدرسه مراجعه نکنند.

محسن منوچهری نژاد در حاشیه بازدید از روند آموزشی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مدارس شهر کرمان، اظهار کرد: امکانات لازم برای تدریس همکاران و تحصیل دانش آموزان در مدارس مهیا و معلمان نسبت به جبران عقب ماندگی درسی دانش آموزان مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به افت تحصیلی شدید دانش آموزان در دو سال گذشته و ضرورت حضور دانش آموزان درمدرسه گفت: کمبود فضای آموزشی، تراکم کلاس ها را بالا برده، اما تأکید شده است مدیران مدارس به دقت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نظارت بر کلاس ها از جمله تهویه مناسب و استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی نظارت لازم را داشته باشتد.

منوچهری نژاد بیان کرد: اگر کوچکترین علائمی بیماری دردانش آموزی دیده شدکه سلامت عمومی دانش آموزان را به خطر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی جدی برای سلامت دانش آموزان وجود ندارد

نگرانی جدی برای سلامت دانش آموزان وجود ندارد