مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-09اقتصادي

جشن پایان کار حرم امام علی (ع) در تابستان


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات ایران از امضاء قرارداد «مقاوم سازی حرم امامین عسکریین (ع)» با سامرا خبر داد و گفت: قرار است در تابستان جشن پایان کار طرح توسعه حرم امام علی (ع) در نجف برگزار شود.

- رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات ایران از امضاء قرارداد مقاوم سازی حرم امامین عسکریین (ع) با سامرا خبر داد و گفت: قرار است در تابستان جشن پایان کار طرح توسعه حرم امام علی (ع) در نجف برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، محمد جلال مآب درباره اولویت های کاری این ستاد در سال 1401، گفت: پایان و تحویل پروژه توسعه حرم امام علی (ع) در نجف، پیشرفت همزمان دو فاز طرح توسعه حرم امام حسین (ع) در کربلا، تسریع در اجرای طرح توسعه زیرسطحی حرم امامین جوادین (ع) به نام صحن امام محمدباقر (ع) در کاظمین و آغاز طرح استحکام و مقاوم سازی حرم امامین عسکریین (ع) در سامراء از جمله اقدامات اولویت دار این ستاد در سال 1401 بوده است.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات با بیان این که ساختمان اداری و کتابخانه حرم امام علی (ع) نیز به تولیت حرم تحویل داده شده است، گفت: امیدواریم جشن پایان کامل پروژه و تحویل طرح توسعه حرم را که مزین به نام صحن و شبستان حضرت زهرا (س) است در تابستان امسال برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن پایان کار حرم امام علی (ع) در تابستان

جشن پایان کار حرم امام علی (ع) در تابستان